Το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης



Το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης πρωτολειτούργησε το 1934-35 με πρώτο Επόπτη του Σχολείου τον μεγάλο Έλληνα παιδαγωγό Αλέξανδρο Δελμούζο και Διευθυντή του τον επίσης σπουδαίο Έλληνα επιστήμονα Βασίλειο Τατάκη. Από τότε πέρασαν και άφησαν ανεξίτηλο το πέρασμά τους μεγάλοι δάσκαλοι και πνευματικοί άνθρωποι. Ο Γιώργος Θέμελης, ο Ιωάννης Ξηροτύρης, ο Πολύκλειτος Ρέγκος, ο Σαράντος Παυλέας, ο Κωνσταντίνος Μπότσογλου, ο Νίκος Παραλής είναι μόνο μερικές περιπτώσεις σημαντικών πνευματικών ανθρώπων.
Το Πειραματικό Σχολείο είχε την τύχη να στεγαστεί σε οίκημα που σχεδιάστηκε με τη φροντίδα και την αισθητική του μεγάλου αρχιτέκτονα Δημήτρη Πικιώνη, οίκημα που ακόμη και σήμερα αποτελεί κόσμημα για την Πόλη μας.
Σήμερα το Πειραματικό Σχολείο, όντας πλέον και Πρότυπο, αναζητεί έναν νέο δρόμο που αποτελεί όμως συνέχεια της σπουδαίας του παράδοσης.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Τραγούδια για την αγάπη: Πόσο σ' αγαπώ (Μου έχεις κάνει τη ζωή μου κόλαση)

   Ένα τραγούδι ερωτικό προτείνει ο Βασίλης που έχει γίνει γνωστό από τη φωνή του Γιάννη Πάριου. Δεν έδωσε κείμενο αιτιολόγησης. Μου είπε μόνο ότι το επέλεξε, γιατί είναι ένα τραγούδι που άρεσε πολύ να ακούει ο πατέρας του.


Tίτλος: Μου έχεις κάνει τη ζωή μου κόλαση.
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
σου το λέω και πονάω
πόσο σ' αγαπώ

Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
σε αγγίζω και σκορπάω
πόσο σ' αγαπώ

Μα εσύ μ' εκμεταλλεύτηκες
καθόλου δε με σκέφτηκες
τον λόγο σου δεν κράτησες
κουρέλι με κατάντησες εσύ

Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση
θα σου φύγω και θα φταις για όλα εσύ
μου χεις κάνει τη ζωή μου δύσκολη
κι όμως σ' αγαπάω ακόμα πιο πολύ

Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
μου χρωστάς
και σου χρωστάω
πόσο σ' αγαπώ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου